Okei, mä en sitten jaksanutkaan kirjoittaa eilen sitä esittelyä itsestäni, olin aivan liian väsy lenkin jälkeen. Noin puolen tunnin päästä olis tiedossa lähtö peliin, jääkiekkopeliin siis. HPK vs. Jokerit. Hämeenlinnan tyttönä kannustan tietysti Kerhoa, niin olen tehnyt jo muutaman vuoden. Mutta nyt lätkäpuheet sikseen sillä kerron omasta päivästäni, siis mitä on ehtinyt tapahtumaan tähän mennessä:

Musiikintunnilla opeteltiin taas rumpuihin ja kitaraan uusia juttuja. Rumpuja mä pääasiassa soitin, kitara ei ole se mun juttu. Muuta kummallista musiikintunnilla ei tapahtunutkaan. Lyhyellä välitunnilla perjantaina ostetut talvitennarini menivät hieman rikki, pitää mennä korjauttamaan ne jossakin. Harmittaa kyllä ihan hirveesti että ne menivät rikki, aivan ihanat kengät nimittäin ja kun vielä ostin ne perjantaina. :< Mutta sitten oli matikankoe. Siinä pärjäsin hyvin ja äitin ei tarvinnut raivota mulle, sain nimittäin 8½'n. On muuten tähän mennessä paras numero matikasta tänä vuonna (josta ei ole ehtinyt kulua edes niinkään paljoa) ! Muuta kummallista ei ole sitten tapahtunutkaan, paitsi että ekaluokkalainen pikkuveljeni hakattiin. o; (siitä en nyt jaksa/voi kirjoittaa pidempää selostusta)

Nyt pitää kyllä lähteä, ajattelin olla viiden jälkeen hallilla. Jos ehdin, tulen koneelle ja kirjoitan jonkinlaisen "raportin" pelistä.

- Jacce