Mä olen tosi huono pitämään lupauksia, tiedän sen. Lupasin kirjoittaa heti pelin jälkeen raportin mutta niin en tehnyt. Pelin jälkeen pyörrytti niin hirveesti, tuntu kun kaikki olis unta ja meinas pettää jalat alta. Pelin jälkeen olin noin puol tuntia suihkussa ja ryhdyin katsomaan BB'tä.Makkonen sai knallin ja kultakypärän kun teki kolme maalia. Siis muistaakseni teki kolme maalia, en nähnyt toista Kerhon maalia koska se, jonka kanssa olin pelissä halusi vaihtaa paikkaa. (mutta päättelen sen toisen maalin maalintekijän olleen makkonen koska hän siellä eniten halaili muita)

Öhöö, tänään tuli jälki-istuntoa, istun sen huomenna koulun jälkeen nelkytviis minuuttia siitä kun sanoin opettajaa rasistiksi (NO SE ON!) ja osallistuin lumisotaan. No eipä tuo jälki-istunto minuu paljoa hetkauta, ennenkin olen ollut jälkässä ja näinpäinpois. Eli kuten voi päätellä, täällä on satanut lunta ja paljon on satanutkin. Oli ihana herätä aamulla ja avata verhot kun oli hirmuset nietokset lunta. Toivottavasti se ei nyt menisi sulamaan. :s

Nyt ei kyl jaksa kirjottaa enempää joten lopetan tähän. Heips.

- Jacce