Tulinpas tänne sitten kertoilemaan päivästäni. Noh, ihan ensiksi sain musiikin kirjallisesta kokeesta niin hyvän numeron kuin 6½'n (sillä äiti sitten uhkaili minua, etten pääse peliin mutta lepyttelin äidin niin upeilla koiranpentuilmeilläni) Sitten musiikinopettajani pisti minut soittamaan rummuilla ja myöhemmin kosketinsoittimilla Lady in blackin. Hyvin se meni (rummuilla meni kyllä paremmin) kun miettii että koko luokka katsoi vierestä. Muuta merkittävää koulussa ei sitten tapahtunutkaan, paitsi englannintunnin päätteeksi (joka oli viimeinen tunti) koko ryhmämme joutui istumaan noin kaksikymmentä minuuttia hiljaa kolmen oppilaan metelöinnin vuoksi. Ja jos tämä sama tapahtuu vielä, saa koko ryhmämme jälki-istuntoa. Niin, vaikka ei itse metelöisi. Höh, epäreilua.

Mä taidan olla menettämässä parhaan ystäväni, Iran. Tai musta tuntuu että se ei enää halua olla mun kanssa missään tekemisissä, kun ei voi koskaan olla ja mä olen sille kuin ilmaa. Tänäänkin se lupas olla mun kanssa, ja yritin saada sitä kiinni puhelimella. Nooh, sitten se soitti mulle vähän aika sitten ja sanoi että ei voi olla. Lähetin sille just äsken tekstaria jossa totesin että musta tuntuu että se ei vaan halua olla mun kanssa ja että kannattaisi sanoa suoraan. Ei ole vieläkään vastannut.. (mutta äh, en mä saa lannistua vaikka Ira ei haluaisi enää olla mun kanssa, en ole sellaista tyyppiä)

Ja kylpyläreissu luokan kanssa vaan lähestyy ja lähestyy .. huomenna siihen on aikaa vain viikko. ÄRR, mä en halua sinne kylpylään, koska a) en halua näytellä läskejäni koko luokan edessä b) en tykkää koulu-uinnista c) me mennään sinne kylpylään läheisen vanhainkodin mummojen kanssa, urgh. Oon yrittänyt lahjoa äitiä vaikka miten ja se ei suostu edelleenkään valehtelemaan opettajille että olen vaikkapa oksentanut yöllä tai jotain. Ja sitten kun meillä on seuraavana päivänä disco (joka on jotenkuten meidän luokan järjestämä enkä voi olla sieltä pois) niin en voi tekeytyä sairaaksi. Onko kenelläkään mitään vinkkejä jotta ei tarvitsisi mennä sinne kylpylään? :S

Naww, sain eilen molemmat Three days gracen levyt, Panic at the discon ekan levyn ja Boys like girlsin levyn, poltettuna tosin. Olishan se joo ihan kiva ostaa ne levyt ihan aitoina kaupasta mutta täällä Hämeenlinnassa on niin huonot levyvalikoimat että ei mitään muuta löydy kuin muodissa olevien bändien ja artistien levyjä. (niin ja tdg, patd ja blg eivät todellakaan ole massaa) Oon muutenkin niin kyllästynyt Hämeenlinnan kauppoihin, ei täällä ole mitään kivoja vaatekauppojakaan. Haluaisin ostaa jotain erikoisia ja omaperäisiä vaatteita mutta ei täällä ole mitään muuta kuin Hennes, KappAhl, Seppälä, Jeans Hill, Catwalk ja jotain muita massakauppoja. Nettikaupasta en saa ostaa, vanhemmat eivät anna lupaa. Enkä saa mennä mihinkään Helsinkiinkään ostoksille. Möks. >:

Sain muuten tietää että kun lähdetään silloin hiihtolomalla Teneriffalle, että saan olla kaksi ylimääräistä päivää poissa koulusta. Me lähdetään sinne Tenerifalle nimittäin 24. päivä helmikuuta (ja hiihtolomaviikkohan on siis 9. viikko) ja tullaan pois 3. maaliskuuta, jolloin hiihtoloma on jo loppunut. Kyllä tuo uutinen sen korvaa että vaihdettiin hotellia. :D

Hmmh, oon just väsäilemässä uutta roolipeliä. Tuli niin hirveä hinku roolata eräällä entisessä roolipelissä (joka harmiksi tippui jo aikoja sitten) olleella Jaredilla joten päätin tehdä ropen jossa roolataan vanhalla omatekemällä hahmollaan. Ilon on pakko tulla mukaan (se on niin hyvä roolaa äww) Jonnakin on tulossa. Kenties jos Tiina ja Millakin tulis. Olis myös tosi kiva jos nuur- tulisi, sekin on hyvä roolipelaaja. Mutta minäpäs lopetan raapusteluni tältä erää ja keskityn väsäämään sitä roolipeliä.Se on moro.

- Jacce